Ceci n'est pas une pipe

péntek, október 14, 2005

Néha behúzott hassal se

Jól bezabáltunk a törökben, három "gatyás tyúk" meg én a kipátlan, beavászkodtunk a Zsincibe és lemaradtunk pont A Kol Nidréről. Viszont volt Endre és volt trend, child és tie spotting is, grúz maffiapalánták, matematikatanárok és bolondok. Két és fél óráig tartott, egyszercsak azt vettük észre, hogy a szószékről jön a leszúrás, hát hogy ide milyen kevesen jöttek el, akár ma reggel is... A sarokba kihelyezett munkás dalárda, vagy szimplán törpök, mint kórus nem volt jó ötlet, valami mozgalmi dalok dallamára szégyelni magam és megbánni mindent mégicsak nehéz.

Aztán a böjt legnagyobb részét második családom körében töltöttem negyedéves értékesítési találkozsón, Balatonon. A sélzmíting kolbásztöltésben kulminálódott, ennek folyományaképpen lementem a szomszéd étterembe, pocsékszar csirkepörköltet enni. Ja ezt hallgasd meg. Vége a büjtnek, szédülök, eltámojgok a szálloda**** bárjába, kérek valami csokit, hosszan elnézést kér, semmi nasi, süti, mogyi, viszont rendelhetek az étlapról, de már előre szól, hosszú lesz... Mondok akkor baracklé van. Azt meg kell néznie. Akkurátus mozdulatok közepette a másodpercmutató elhagyta az északi sarkot, elindult lefele. belül valami olyant ordítottam, hogy AAGGYINNOOM! miközben ledumáltam az árat. Kivett egy nyamvatt kétdecis palackot, majd esmegencsak elnézésrt kért, hogy a nyitót azt most vitte el a főnöke, de majd csak kinyitja valamivel... büdösparaszt, kriptonáci, addideeeee! végül megittam, hogy elég erőm legyen a borkostoló tömegen át egy szelet kenyérért, és négy kisüvek kóláért meni, elmagyarázni, hogy nem, nem fogok kolbászt tölteni, elegendő energiával rendelkezve az ojjektumelhagyásohz kocsiba ültem és lementem a helyi fapados Gösser étterembe, ahol a kiváló és kellőképp forró, tartalmas, csábítóan aranysárga és elgendő mennyiségű májgaluska leves után életem legxarabb csirkepaprikását hozták ki, két falat után kikandikált a vér a csont mellett, naköszönömszépen fizetek!!!

Másnap a parton hattyúnézéses csudanyugi volt, ide lehoztam volna kedvesem is, mert túl van pörögve, mint szpídes madárijesztő a betakarításkor, de ezen a hétvégén nem lehet, hát mindegy. futottam még, meg egy nagy jót aludtam, most meg felkapom a csajszikámat, tirarammm.... na páá..