Ceci n'est pas une pipe

hétfő, október 10, 2005

sűrű

A franc essen bele a kénköves nikkelezett ultravillám verje ki a szemit nekijje! Hö! Az ott kezdődik, hogy megvacsorázás azzal indult hogy sebtiben csináltam egy nagyon finom salátát a szemetesnek, adtam bele melléje egy szép üvegtálat is. Annakelőtte meg kétszer mentem vissza az irodába, kulcsér a szekrényhez, aztán a kapuból vissza a pénztárcáért. ezt az előzte meg, hogy mindenki hülyeségeket küldözgetett, azt viszont szarul, és késve. Rájöttem, hogy nem kávé kell, hanem a levegő fogyott el, ezért ez a nagy kókadás. asszem úgy fogalmaztam meg, hogy szégyellem magam, mert itt és ezt. na. most hogy tudod, mehetsz át az index.hu-ra az biztosan érdekesebb! (most jól megvicceltelek, W&G rulez!)

Repült Fridi. Kedvesem kommentje: Rudi-Fridi 1:0. Múltkor voltam a Lazio-Palermo meccsen ott 0:2 után 4:2 lett. Rudiról meg csak annyit,hogy a pöttyös az igazi. Ez nagyon olcsó volt.

Egész biztos, hogy a nagy és gonosz bank vezére jó volna nekünk miniszterelnöknek, és hogy záros határidőn belül lesz olyan helyzet, hogy a nagy és tömött sorok az ő megválasztásáért állnak majd sorba a kultúrház előtt, mielőtt a telekre indulnának egy szép tavaszi vasárnapon? Tök jó így beszélgetni, veletek. Ezt tapasztaltam az irodában is, nemrég bepróbálkoztam azzal, hogy voltam egy kiállítás megnyitón. már a felénél abbahagytam volna, annyira zavaró volt az érdklődés alapú inkompatibilitás. joccakát.