Ceci n'est pas une pipe

péntek, október 07, 2005

Bármely Bálterem

Megnéztük az Annie Hallt. Tegnap rámjött a nádha, megmaradtam otthon, minden betűt, ami szembe jött, elolvastam. Tegnap egy bizonyos oknál fogva a délpesti APEH irodában jártam, két kivénhedt kurva a lakodalomban, ez volt a vizsgáló szerv. Nade tényleg, hát 40 év, és 20 kiló felesleg felett testhezálló fehér nadrág, sárha Misso feliratú spagetti illetve szilikon pántos pólóban, lila karmokkal és neon-padlizsán és fehér csíkos hajjal... ejnye csajok... Ha már irodáról van szó, egy emeletes lovarda D jelű istálójában lettem elszállásolva, napi két mobil abrakkal, jön a kis zsurkocsival, frissítőt tessék... Szolgálhatok valamivel? Mondom neki joghurtot kérek sok szalonnával, néz, mint EU megfigyelő román kéregetőre.

Már tegnap is hívtak, halok-e már, és ha igen ráhagynám-e a narancssárga esőkabátom, ilyenek ezek a picológusok, azt gondolnád, hogy milyen megértőek, de lófaszt, úgy néznek rád, mint vadász a malacra, egy idő után érzed a célkereszt böki a két vállad, hiába lépsz jobbra ballra, szúros szempár követ és megértő hümmögés, mint a kolompolás, amire rászoktatják a vadat etetés megy egy évig, aztán a megszokott hang után nem a kaja jön, hanem a puff puff : )

Asszem nekem van a legjobb dolgom az egész nagyvilágon, ma pl. libalábat kaptam pirburggal és párkáppal, előtte meg Jókai bablevest, na mondjuk azt most is sóhajtozom, ha érted mire gondolok. És ezek csak az apróságok, kicsiny odafigyelések.

Naszal kivettük az Annie Hallt, 75-ös, Christofer Wallken és Jeff Goldblum is játszik benne.. Ha kitalálod, mit játszanak postold be, nyereményed a gratulációm. Mé mire számítottál?