Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, június 05, 2005

Panaszok, pedig nincs is igazán ok

Semmi küli, megvolt a falugyűlés, apám megint remeket alkotott a konyhában, zöldségeves, pirítós-olajoszöldség-sajtkocka előétel, gyógynövény szárára nyársalt csirkemell filé kockák a sütőben párolva, újkruplival, meg persze virgin molyirtó. A lestyán és a fenyőmag találkozása, nyam nyam...

Falugyűlés nagyon vicces volt, egy családi jóbarát gyermekével volt egy közös nőnk, rákérdeztek, hogy van a lány, én meg diplomatikus voltam, mint Schmidt Pál, mielőtt teljesen megbolondult volna. Viszont aludtam egy hatalmasat. Viccesek voltak mindazonáltal, tényleg örexenek, csak a pletyka, meg hogy micsoda? ja, azt nem hallottam, használt az elem a hallókészülékben, sat sat sat..

Most meg futottam egyet a szigeten, ezeket szinte csak magamnak írom, se tanulság, se vicces kimenetel, szal futottam egyet, ami azért nagy szám, mert egyedül eddig nem is, és hát ugye drága barátaim futnak, de nem szólnak, most meg én nem akartam másokra várni, mi ez itt kérem, elhidegülés? Fussunk má, na!

Megyek, teregetek... fizessem ki a a ház gázvezetékének modernizálását, pedig nincs is gáz a lakásban. Viszont kerékpártárolót, azt nem építenek.

Hűvazze, a szomszédban zörgetnek a banyák, jönnek ezek ide is, most villany lekapcs, ajtó bezár, zene lahalkít, kell a francnak...