Ceci n'est pas une pipe

hétfő, június 20, 2005

Későhajnali szókényszer

Virágos kert az élet, ha ez a falu ébred...

csak szófoszlányok keringenek, mint dögkeselyű a fridzsider fölött pünkösdkor.

Voltunk parasztizálni szedd magad mozgalom keretében, epret szedtünk. A legkisebb uncsiöcsém szedte a legszorgalmasabban, odaült mellém és szedte a szebbnél szebb epreket. Alig birtam a tempóját. Én a bokorról szedtem, ő a kosaramból. Még jó, hogy kifelé minket nem mértek meg.

És akkor az ember megáll, elnéz a távolba, mint Ellie a Dallas végén, miután kiröhögte magát csendben van, aztán aszongya, na gyerekek menjünk haza, várnak a többiek.

Vettem kb 20 rongyért mindenféle könyveket a libriben, és büszkén odacsaptam az 5%-os kedvezményt adó kártyámat. Mától 24% kedvezmény a Libriben. Tipppikus!

Balaton 19 fokos. az már egy parasztlázadás.