Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, június 19, 2005

Üres fejjel

Üres fejjel kelek egy átaludt éjszakából, lefekvés előtt hazajöttem a hajógyáriról, ahol az Ausländereket tettem ki, ahová is a Szódából érkeztem, mely előtt a város legjobb erkélyén néztem a várost, ahova otthonról érkeztem, összesöpörtem az aftershave üvegét miután lefürödtem, mert a szigeten futottam, minekelőtte bicklivel mentem a szigetre hogy előtte amcsi hotdögöt egyek a Mammutban, miután megjöttünk Szentendréről, ahova a Római partról mentünk hekket enni, mert délelőtt pont ezért szedtem fel a macikat, közben a mosógép centrifugázás közben megrúgta a szekrényt, hogy majd ha kinyitnám az ajtaját, az aftershave repüljön ki, persze ezt megelőzte a törülköző mosás odatevése, annak előtte meg ugyancsak a felkelés, mint akit kicseréltek, azelőtt meg... Mikor is születtem?