Ceci n'est pas une pipe

kedd, június 14, 2005

Milyen fasza csávó vagyok én!

Elmentem Zsével futni egyet a szigeten, über jól esett, aztán szülők, este 10-re haza, akkor meg 5 nem fogadott hívás várt, ah oh ih! Hihi most meg a lángoló tekintetű, feltörekvő egyetemi ifjúság képviselője, hosszú, göndör hajjal csöngetett a szomszéd lány pasija képében azzal, hogy nincs-e egy kis internetem, vagy UTP kábelem, vagy CD íróm, vagy bármi megoldás hogy az ő hasnoló laptpopjáról a csaja gépére varázsoljunk már egy doksit. Kezdtük az infravörössel, a csillagok háborúja összes hangefektje kíséretében voltunk sikertelenek, aztán a számítógépek közti ad-hoc hálózat felépítése volt kudarcos, van-e cd író programom, nincs, jó, hát, hát, hát miért is kell ez az egész? Mert a csaj gépéből nem lehet kihúzni az UTP kábelt, hogy a srác (lángoló, hosszú, göndör) gépére feldugják a netet. Aha, nézzem már meg azt a kábelt, amit én ne tudnék kihúzni. Kihúztam. Apró örömök, apró de jelentős sikerek.

A nővéremet meg megleptem egy kis figyelmességgel, keress rá a nevére, pl...

Szüleimnél láttam 2 percet a sex és NY-ból. Legyen neketek. Alig várom már a Hitchikers Guide to the Galaxy film csalódást.