Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, október 24, 2004

Néhai Kiss Marika szüleit várják a gyermekmegörzönél!

Nem bloggolok mostanában, mert történnek a dolgok, nem érek rá. A hülye ember pesten marad október 23-án, pedig vidéken most szép az ösz. hullanak a levelek.

bababörze volt, szerintem akadt, aki szó szerint értette, mert nem tudom mire másra vélni, azt, aki reggel fél hatkor a gyerekét ráncigálja befele az A pavilon bejárata felé, amikor a gyerekruhások jönnek. negyed ötkor keltem, az utcan még a buliból mentek hazafelé, még csattantak az utolsó diszkóbalesetek, még sípoltak a szondák. délután egy körül volt a tökéletes mélypont.

Már csak 10 nap a kirugásig. (uszkve)

Ja, tegnap azzal idegesítettem mindenkit, hogyaszongya:

"Kicsit félek, ordít rólam,
De ilyen boldog még sosem voltam"

Ja2, találkoztam meetingileg egy buzidrogossal, meg egy szimpla drogossal. háááát...

(Európa kiadó, Popzene)