Ceci n'est pas une pipe

hétfő, július 05, 2004

Illemórák, idősebbeknek és haladóknak

Te Fasz!

Ez nekem szólt, köszönöm szépen.

A Balaton közepén kiáltott ki Fasznak a kiskisasszonyok egyike, majd visszabújt a Storry a sármagazin elmélyült tanulmányozásába. Szofia loren titokban látogatott Kelenföldre, a képen látható B kategóriás senkinek BKV bérlete van. Ezt onnan tudom, mert én is elmerültem eme agyzsibbasztó izébe.
"Moziműsor után kutatsz egy vasárnap délután,
a feleséged és te túl vagy már a vacsorán..."
Ma meg az interjuhú jó volt, bár közben feldobták a pizíciót a hvg-be, lássuk mi lesz belőle. vicces, a kapuban egy cicanacis pöttyös pamut pólós néni várt, aszittem ő lesz az interjúztató, kellett nekem fekete zokni. de nem, a titkinénit szalajsztják a kedves vendég fogadásásra. létszámtöbblet, úgyismint zsír.

Jaj, hát a legjobb!

Krofni lelőhelyek:
1. Komárom
2. Római parti sétány
3. Velencei tó partján, talán Kápolnásnyék szabad strand.

Mert hogy elkezdődött a nyári hőség, esténként irány a Velencei tó, ma speciel az ömlő esőben hagytuk el a várost, de épp hogy csöpögött a parton. Az egyik utas gps-en navigálta magát, hol is van. hűdejó cucc!kell az mint egy falat! szúnyogból viszonylag shock van, víz kellemes meleg és sötétszínű az iszaptól.jólvan ennyit mára,

álmodjatok székeket, jóéjszakát, kereket.