Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, július 01, 2004

Kaotikus semmise

csütörtök. és ebben minden benne van. Az esti futás pont jó volt, kis séta a végén enyhe csalás, de sebaj, végül is reggel is volt egy kis hajsza. A Csehek csütörtökön csehül szerepeltek, és a kúúrva görögök megint az uccsó pillanatban arattak. attak. tak. tak.
És mindezt egy high stakes, high hills, high hopes kozmoplitisztikus (Mrs Lament is right, as allways) társaságban, ahol speciel ezeste nem igazán találtam a helyem. Nem jó ez így, KáZé londonban, én meg itthon.
"Esik az eső és esik más is, egy csecsemő nem messze oázis" hát ez bizony Neurotic. tic. tic.

Hétfőn újabb interjuhú, talán ezt most a változás kedvéért nem baszom el a végtelenségig, annyira de annyira szeretném már elküldeni azt a levelet, hogyaszongya T. Főnök, vagy mi a fene baszom alássan, ma távozom. ugye.

Ma van (volt) legnagyobb unokaöcsém szülinapja, allah növessze meg a szakállát, adjon neki bölcsességet és nyugodt öregkort!
Valaki ültesse már át az aloe verát, mert törik lefele az ága, tú.. na nézd csak fire wall 5 perce működik és már valakit blokkolt. ezúton kösz. ..szal ott tartottam, hogy túl hosszúak a levelek, és magas a cserép. hű de izgalmasakat írok, na joccak. hihi most azt fogom várni, hogy megint feljöjjön egy ilyen popup, megakadályoztam ezt meg azt, hogy szétbassza a gépedet, és csak hat mega vagyok, és ingyen tölthetsz le, mekkora király vagyok én.