Ceci n'est pas une pipe

kedd, június 06, 2006

Szedjük össze mi volt Horvátországban

Drága naplóm!
(ez egy ilyen emlékeztető, oldckúl naplóbeírás, nem kell elolvasni)

Az utazás jó volt, bár papíron délben indultunk és konkrétan 3-kor hagytam el a benyakutat az osztyapenkónál. onnan egy kicsit jobb lett az átlag sebesség, de tényleg, egy zágrábi útfelújításon túl, lehetett menni, mint kés a hallban. mindig azt hittem, hogy na, most a kanyar után ott a komp. nem volt ott, indult a nagy nemzetközi benya-para, az utolsó 40 kilométeren egy árva kút nem volt, már azt terveztük hogy az út mentén belököm az árokba, aztán jónapot... de tökre háztól házig bírta, tökjó. Aztán bekompoltunk, megtaláltuk a házat, alvás, és lett reggel, kurva szar idő, egész nap basztuk a rezet, jártuk a Rab várost, az szép volt. Este én hamar el, volt, aki korán feküdt, akkor amikor én még fel se keltem. Vasárnap a napozás, a hedonizmus, a furcsizés, a nyár és végül a tekilázás jegyében telt. óje eee. szarbarna lettem, néhol meg komcsiveres. Úsztam nagyot, jó hidegben. jó volt. És akkor térjünk ki arra is, hogy most először volt éles bevetésen a gépem. A gépem és én. ójee je je. Szép képek. Aztán utolsó nap reggelén tökölés volt , egy lett, mire kompóton ültünk, aztán négyesben felmentünk a Plitvicei tavakhoz, hát az álomszép, a felét nem láttuk, übernagyoncsodagyönyörű, 200 képet csináltam. uszkve. szép szép szép. Haza az út megint jó volt, gépjárművem 4 emberrel, csomagokkal 180-nal. jesssssssz.

képekmajd.

1 Comments:

  • És nem látogattál meg Zadarban... Bár lehet, hogy jobb is... :) Ott is ereszd el a hajam volt.

    By Anonymous Névtelen, at 1:32 du.  

Megjegyzés küldése

<< Home