Ceci n'est pas une pipe

kedd, január 03, 2006

Szar került a szusiba, nem gyöngyhagyma, avagy van az all you can eatben dogybag?

Dolgozás van, bár nem ott, ahol dolgozom. ez most bonyolult és még én se értem, és még a végén szerződésszerű is lesz.

Keddesti susibár látogatás volt, különterem, all you can eat. na mondom most hét sz űk esztendő van, szusizzon a franc öt rugóért, hát aszondtam én kösz nem. Most fordult elő először, hogy egy pincér egész este lesse minden mozdulatom. De tényleg, rám állították az egyiket, ha beleharapok a szaros szusijukba, csörög a kassza, számláznak. Fasza. A japppán sör meg médin Csek repablik. Aztán leraktak elém minden sült, meg főtt, meg istentuggya hogyan készített kaját, mert ugye nem csak susit adnak. Mire megjöttem, [itt kiszedtem egy részt, az érdemtelen volt] szal rohadt éhes voltam, termeltem befele megint, mint a Mátrai erőmű.