Ceci n'est pas une pipe

kedd, december 06, 2005

Jó hírek munkából lógásra, Sacherre és vonós négyesre

Minden mindennel összeér, az iroda előtt elmentemben összefutottam régi jó gimista osztálytárssal, Zéhez jött, a születésnaposhoz, aztán most este becsörögtem egy spanyolórába, hogy aztán a sapnyoltanárnak (hű de komolyan hangzik) adjak át egy kulcsot, ami egészen Feketehegyről jött.

Ma először harmadszor voltam a Material Centerben, a -1/2-iken jó a kávé és még hotspotot is adnak hozzá, de ennyi. Egy- két székláb ismerős volt és beleszerettem egy 120 éves kínai komódba. Itt még annyit nevetni se lehet, mint az ikejában. Blogtársat meg konkrétan kiküldték a függönyboltból, de szerintem ezt megírja ő. (teasing, isn't it?)

Na, ma megkaptuk a várva várt papírokat, jó lesz ez, gyermekeim!

Ami viszont megleptett, csak egyetlen végtelenül bárgyú télapós gifet kaptam, azt mondjuk sajna a leendő kollégámtól. Holnap egyeztetek, aztán felmondok, átmegyek, ilyent még úgysenem csináltam.

Kaptam Sacher tortát, heje huja hajj!