Ceci n'est pas une pipe

kedd, december 20, 2005

Cyborg NyRt

ami kerek, azt viszik, ami szögletes, azt gurítják.
Szögletes, amit gurítanak: Ahelyett, hogy e-mailen, modern hálózatbiztonsági eszközök védelme alatt gyűjtöttem be az összes igazolást, hogy elmehetek a cégtől, egy papírral sétáltam körbe a céget (bérszámfejtés, biztosító pénztár, könyvtár, ruhatár, büfé, teherhajó kikötő, aztán vissza a bérszámfejtésre). Ezért hívják sétálópapírnak.
A kerek, amit visznek:
Aztán a HR-en végül csak összefutottam azzal, aki engem támogat. Úgynevezett kilépési interjút csinált velem, ami abból állt, hogy egy ikszelgetős kérdőívet rakott elém, aszongya a válaszadás önkéntes, és név nélkül megy. Mondja a HR-s és ott helyben kitöltet velem egy kérdőívet, melyet ő is dolgoz fel. ööööhhhh....

Majd átmentem egy másik egészen más helyre, egy más szobába, ott meg azzal kezdtül a megbeszélést, hogy tessék, ezért a palmért azt várom el, hogy csináld meg ezt meg ezt csütörtökre. ok? ok, mondok.