Ceci n'est pas une pipe

hétfő, november 28, 2005

Whisky

"A szóda whisky nélkül nagyon más"

Két remek hölgy társaságában megnéztük a Whisky c. filmet. Sorozatnézők, tápot kapnak. Nagyszerű film ez, remekmű. Szerintem. A megoldhatatlanba békés beletörődés története, a nem lehet és kész elfogadása, el nem fogadása. Mindenki maradt olyan, amilyen volt, és a jó elnyerte méltó helyét. tulképpen ez egy heppiend. persze valóban lassú és zavaró, hogy öregek, meg mindig ugyanúgy kapcsolják a villanyt. de hát pont ez az! kicsit magamat akartam látni a szemüveges, mogorva, elvekhez görcsösen ragaszkodó lópokrócban- hogy az, aki megérdemli, tud mit magával kezdeni, kiszabaduljon a körkötőgép verklijéből- odaadjon egy akkora köteg pénzt, hogy az elmenne sarokkőnek egy dunai híd építésénél. Túlságosan is ismerős volt az egész jelenség, hogy ne szeressem ezt a filmet, magamon kacaráztam, és azt nagyon tudok.

Vagy csak én láttam ezt? Hát mindegy is, már akkor is jó, ha más mást lát benne.