Ceci n'est pas une pipe

hétfő, július 11, 2005

Ezt a vízözönt még megvárom, oszt hazamegyek

Nade legalább rövid ideig esik, és locsolni se kell menni, ugye vidékre, míg a tulajok krétára mentek. Hova is menjen egy középiskolai tanár. Ugye.

Miért van, hogy ha az ember bepárosodik picit máris csak a konfliktus, a perpatvar. Én, én, nem én , én ... csak ez megy! Én szeretlek jobban, neeeem mondom hogy én, hát hiszen én téged, jobban!! Szörnyű!

Komolyra fordítva a szót, áh, az igazán nem is megy... Felkerültek a képek a falra, hopp, egy öregasszonyt húzott el az ablakom előtt a dunai szél a cekkerébe kapaszkodva, mindegy, folytatom, képek lógnak a falon, én meg nem!

Ma megintcsak felhívom én azt a Berlint, hátha dűlőre jutunk... majd elmesélem. (jaj úgy várom!)

Özönvíz over, Jenki go home. (megnéztem, GYönk falu német neve Jink/Jenk) Szóval az összes amcsi Gyönkről származik!!!!