Ceci n'est pas une pipe

csütörtök, február 03, 2005

Krumplistészta!

Tegnap alig, hogy kiléptem az edzésről, kedves figyelmességben részesültem, kaptam krumplistésztát, mert tudta, hogy most jövök ki a thaichiról. Ez igen- igen szép dolog! Ezt még sokáig fogom emlegetni, mert ez az amit igazán sokra becsülök. Csendes angyalok vannak köztünk, csak soxor nem vesszük észre. Aztán ittunk villányi bort, de az szar volt és akkor bontottam Szamorodnit, az meg jó.

Berliniek! skypra akartalak volna bennetek híni, de hát...

Síelni indulok, úgy döntöttem vadulni fogok, letarolom és csokorba szedem a fákat és a rózsaszín overálos festettkörmű hölgyeket, beterítem a kis köcsög túristákat, mert az jót tesz. Egy állat leszek, hogy aztán megtérjek és én legyek a legbékésebb maszületett bárány.

(azért ez egy elég gyenge post, pedig kedves próbáltam lenni, ezt még erősen gyakorolni kell)