Ceci n'est pas une pipe

vasárnap, július 30, 2006

Hétvégénk riportja!

Szervusztok, rég járattunk itt a szákat! Van ám miről mesélni, beza!

Ottó: De szeretnék Parti Nagy Lajos lenni, nem pedig Géza, aki vagyok!
Csupa élmény, építőipar, diszkó, kertvárosi kisállatok, Tesco gazdaságos bőrigázás!
Nesze neked, kronológia: Hételeje hangulat, 1+1 nap alatt valóban körbetekertük a balcsit, nagy jó volt, de télleg, kedd este sordino búcsú parti, hogy aztán másnap reggel 1,5 óra alatt készüljek fel a szervezetromboló csapatépítésre, scülök pörkölt, grill ételek, jägermaister a germanikum, ugye. szakmai részeg a éjszakában,a via dukt. Hegyi péjntból, de minek, kvad, meg hídépítő zéerté. ÉÉéééne?
Szigorú péntek hamar zárt, lazára véve, jeges kávé, nyúlmentés a kisvárosi állatorvoshoz, kinn ültem, néztem ki a búrámból, a merdzsó terepjáróból köpcös hízásra hajlamos, meg a halvány pöttyös vaskos feleség, kisgyerek, golden, meg a cica. A kisgyerek annyira aranyos volt, kár hogy ezek nevelik majd fel. Apa a fal mellől kilós karkötőben, ujjatlanban 10 lépésről szól anyára, hogy húzza már lejjebb a ruhát, engedelmeskedik, de minek? így se lett belőle Naomi Campbell, viszont arcra eléggé jól nézett ki, még akkor is, ha jól leplezte, hát ilyenek ezek a jóléti társadalmak. Nyúl eléggé szarul van, nem mertem viccet csinálni belőle, szorítok érte.
Aztán találka, nálam maradás, videjónézés, reggelizés, ajándékvásárlás, balkezes barát kisvilla találás, szemüveg igazíttatás, törökben összekoccanás. Jelentem a keveretlen színek tárlata gusztus húszig meghosszabbítva, lehet menni tömött sarokban a várba, fel. A tárlat gazdag, jól tematizált, Rippl Rónai örök. Parti Nagy Lajos akarok lenni! nem nyitok vitát! Ruccola, oh igen, Ruccola salátát ettem én, ajándék e. Majd miután ez mind megvolt, baráti látogatásra indultunk volna, de előtte lehunytam picinykét a szemem, hogy hát pihentetem egy fél órácskát. Két és fél óra múlva kérdezte meg É. akarok-é menni egyáltalán. Mér, má meg is mostad a hajad? aha, már meg is száradt. Úgy ébredtem, hogy ha azt mondja szerda van, azt is elhiszem. De csak befutottunk, néztük az elszállingózó vendégeket és malév járatokat, nade és aztán! hohohohóóó!
Ha eddig nem untad meg, hát még néhány sort igazán elolvashatnál. De nem, érzem, hogy nem, unod már, két e-mail jött, 11-től meeting, meg minden... Áh na jó, ezt is megírom, na. Ásd ki velvan dolgod!
Naszal hogy ham ár, lementünk a hajógyárira. Ott van ám az élet ereje, ott kell hogy legyen Attila eltemetve, csak úgy duzzog az őserő! A csillagok és a föld közötti kinetikus ugarenergia szökell föl, úgy bizánc! Előszöris a Creme dö lá creme, a szalsza szósz. Ne hajlíts bele galacsint. Kicsit nem passzoló arcok, forró lüktetés, latindiszkó, salsások már elmentek vala. Hát ha már ott vagyunk, javasoltam, nézzünk körül, és hát remek élményekkel tapasztalódtam.
Egyet mondok: Dokk!
Hajórendszer, 10 féle zene, közben úszó ösvény mellett csónakázási lehetőség, mindenütt gyűrött tarkójú, aggodó arcú hetesek, meg folyosóügyeletesek, még medence és jakuzzi is van a tánctér közepén, úgy biz ám! Az első helység a szülinaposok, a legénybúcsúsok és kimenős katonák mulatóhelye volt, "Dugjon meg a Di Endre, lehetőleg máma még!" arcú jányok, bár erre kettő után már sok esély úgysincs... szegények. Aztán bementünk az igazi olvasztótégelybe, itt adott egymásnak rándevút az építőipar, a guminagyker, a Kaisers hentespult, a személyszállítás, A L'oreal merchendiser elit csapata, az executive administration office jeles képviselői, fehérben, tisztán, szépen.
Igen, ez a Bed. Csak a májadat veszítheted!
Végezetül az eddigiekhez képest jelentősen túlreprezentált egyetemi diplomásokkal büszkélkedhető Mokkába néztünk be, női DJ, én FJ leszek, ha leszek, mer az mégis magasabb pontértékkel bír, szóval nő DJ, két csákó, mintha sorozatlövővel noszogatták volna a pattogásra, őrült tempóban rakták lábaikat ide-oda, viszont a többiek! Hát ők a DJ-t nézték. Állva-várva. semmi. Közben meg trip hop. képzelheted... Ezalatt a bokrok méllyén gyermek fogant, heroin fogyott, mi meg elmentünk haza, mert mindenütt jó, de most már mindegy.

1 Comments:

  • köszönöm.

    Borisz

    By Anonymous Névtelen, at 8:46 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home